Isporuka i dostava
Bigboom.hr ne izvršava uslugu dostave već za nas uslugu
pružaju vanjski suradnici. Usluge dostave ugovaraju se s prodajnim osobljem
prilikom zaključivanja kupnje i vrijede u skladu s uvjetima prodaje u AGRO
Lindau d.o.o.
Dostava se vrši za cijelo područje Hrvatske, uključivo i
otoke.
Dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi
kupac. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom se dostava vrši na
najbližoj točki na kojoj je istovar moguć. Npr. ukoliko postoje stepenice putem
kojih nije moguća dostava rudlama, dostavljač ima pravo dostaviti proizvod samo
do tih stepenica.
Dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi
kupac. U slučaju manjih otoka, dostava se vrši do najbliže luke.
Napomena:
Dostava ne podrazumijeva montažu i ugradnju naručenih
artikala.
Prilikom dostave robe kupac je dužan pregledati robu, te
provjeriti da li je roba isporučena bez fizičkih oštećenja, te se potpisom
dostavnice kupac odriče naknadnih reklamacija po ovoj osnovi.
Kupac nije dužan
preuzeti robu sa fizičkim oštećenjem.
U slučaju skrivenih oštećenja (unutar aparata, vanjska
oštećenja ispod ambalaže…) kupac je dužan sačuvati originalnu ambalažu radi
provjere iste, na dijelu nastalog fizičkog oštećenja. Ukoliko se ustanovi da je
ambalaža oštećena na dijelu gdje je oštećeni aparat, reklamacija neće biti
uvažena, jer se je oštećenje trebalo uočiti prilikom preuzimanja robe.
Prilikom preuzimanja robe kupac je obvezan provjeriti broj
paketa te eventualna oštećenja. Ako se ustanovi da neki proizvodi nedostaju ili
su oštećeni potrebno je to naznačiti na dostavnici dostavne službe prilikom
preuzimanja.
Proizvodi koji nedostaju naknadno će se dostaviti bez
naknade u najkraćem mogućem roku. Isto vrijedi i ako se kupcu dostavio oštećen
proizvod.
VAŽNO
Ukoliko proizvod koji kupac naruči sadrži granit,
siligranit, staklo, kamen ili sličan lomljiv materijal, OBAVEZAN JE OTVORITi
ambalažu proizvoda i uvjeriti se da proizvod nije polupan / potrgan / razbijen
/ oštećen. Kupac ima pravo i dužnost provjeriti proizvod prije samog
preuzimanja (bilo da se radi o vlastitom preuzimanju proizvoda na skladištu ili
dostavi).
Ukoliko kupac primjeti da je proizvod oštećen, on mora
odbiti prihvat takvog proizvod i ne potpisuje dokument o preuzimanju proizvoda.
Upozoravamo da se lošom manipulacijom u transportu proizvod
može razbiti, a da sama ambalaža ostane neoštećena. Izgled neoštećene ambalaže
nije garancija da je dostavljen neoštećen proizvod. Ukoliko kupac potpiše
preuzimanje robe bez primjedbi, a oštećenje nakndano uoči, dostavne službe neće
preuzeti odgovornost za oštećenja i svaku takvu reklamaciju za naknadno
utvrđena oštećenja oni odbacuju kao neosnovanu!
Ukoliko kupac pošiljku ne prihvati jer je utvrdio oštećenje
(ne potpiše prihvat pošiljke), potrebno nas je odmah kontaktirati i mi ćemo
kupcu osigurati novi proizvod u najbržem mogućem roku!