Reklamacije i povrati

Kod ugovora sklopljenih na daljinu, potrošač ima pravo u roku od 14 dana od primitka robe obavijestiti tvrtku da odustaje od ugovora, bez obrazloženja svoje odluke. Potrošač mora robu vratiti u roku od 14 dana od priopćene namjere odustajanja od ugovora. Jedini trošak koji potrošač tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je izravni trošak povrata robe.

U slučaju kupoprodajnog ugovora, raskidni rok iz prethodnog stavka počinje teći od dana kada:

  • potrošač ili treća strana osim prijevoznika koju je imenovao potrošač stječe stvarni posjed robe,
  • potrošač ili treća osoba osim prijevoznika koju imenuje potrošač stječe stvarni posjed zadnjeg komada robe ako je predmet ugovora više komada robe koje potrošač naruči u jednoj narudžbi,
  • potrošač ili treća osoba osim prijevoznika koju imenuje potrošač stječe stvarni posjed nad posljednjom pošiljkom ili komadom robe, ako se isporuka robe sastoji od više pošiljaka ili komada,
  • potrošač ili treća osoba osim prijevoznika koju imenuje potrošač stječe stvarni posjed prvog komada robe ako je isporuka robe redovita tijekom određenog razdoblja.

U slučaju ugovora o pružanju usluga, odstupni rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći danom sklapanja ugovora.

U slučaju ugovora o opskrbi vodom, plinom ili električnom energijom, ako se isti ne prodaju u ograničenom obujmu ili određenoj količini, daljinskom grijanju ili digitalnom sadržaju koji nije snimljen na materijalnom mediju, raskid roka iz prvog stavka ovoga članka počinje teći danom sklapanja ugovora.

Osim ako se ugovorne strane drugačije ne dogovore, potrošač nema pravo odustati od ugovora iz stavka 1. ovoga članka kod ovih ugovora:

  • o robi ili uslugama čija cijena ovisi o fluktuacijama na tržištima na koje društvo nema utjecaja, a koje mogu nastupiti tijekom roka za odustanak od ugovora;
  • o robi koja je proizvedena prema točnim uputama potrošača i prilagođena njegovim osobnim potrebama;
  • na robu koja je kvarljiva ili brzo ističe;
  • o pružanju usluga, ako tvrtka ispuni ugovor u cijelosti, a pružanje usluge je započelo na temelju izričitog prethodnog pristanka potrošača i uz privolu da gubi pravo na odustanak od ugovora kada ga tvrtka u cijelosti ispuni;
  • o isporuci zapečaćenih audio ili video zapisa i računalnih programa, ako je potrošač nakon isporuke otvorio sigurnosni pečat;
  • o isporuci novina, periodičnih publikacija ili časopisa, osim ugovora o pretplati za isporuku takvih publikacija;
  • o isporuci zapečaćene robe koja nije prikladna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je potrošač nakon dostave otvorio pečat;
  • o isporuci robe koja je zbog svoje prirode neodvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  • o opskrbi alkoholnim pićima čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja kupoprodajnog ugovora i koja se mogu isporučiti nakon 30 dana, a njihova stvarna vrijednost ovisi o tržišnim kolebanjima na koja tvrtka nema utjecaja;
  • sklopljene na javnim dražbama;
  • u kojem je potrošač izričito tražio posjet na kućnu adresu tvrtke radi obavljanja hitnog popravka ili održavanja. Ukoliko tvrtka prilikom takvog posjeta izvrši dodatne usluge koje potrošač nije izričito zahtijevao ili isporuči robu koja ne predstavlja zamjenske dijelove koji su prijeko potrebni za održavanje ili popravak, potrošač ima pravo odustati od ugovora za navedene dodatne usluge i dobra;
  • o smještaju koji nije namijenjen stalnom boravku, prijevozu robe, najmu vozila, pripremi i dostavi hrane ili uslugama slobodnog vremena, pri čemu se tvrtka obvezuje ispuniti svoju obvezu na određeni datum ili u određenom roku;
  • o isporuci digitalnog sadržaja koji nije isporučen na materijalnom nosaču podataka, ako je pružanje usluge započelo na temelju izričitog prethodnog pristanka potrošača i uz pristanak da time gubi pravo na odustanak od ugovora.

Kako mogu vratiti proizvod?

Pošaljite nam e-mail na info@bigboom.hr, u predmetu napišite “Povratak [broj narudžbe]”.

Ispunite dokument o povratu i priložite ga uz pošiljku zajedno s kopijom računa. Dokument možete pronaći OVDJE.

Proizvod koji se vraća mora biti nekorišten, neoštećen i u istoj količini. Također, proizvod je potrebno vratiti u originalnom pakiranju sa svim priručnicima i jamstvom. Uz povrat treba priložiti i kopiju računa.

U slučaju odustajanja od ugovora, tvrtka će vratiti sve primljene uplate odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora.

Društvo vraća primljene uplate potrošaču istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio, osim ako je potrošač izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove.

U slučaju kupoprodajnih ugovora, tvrtka može zadržati povrat primljenih uplata do zaprimanja povrata robe ili dok potrošač ne pruži dokaz da je robu poslao natrag, osim ako tvrtka ne nudi mogućnost prihvaćanja vraćene robe. .

Prilikom povrata proizvoda, dobavljač ne snosi troškove dostave, već kupac. Osim u slučajevima kada je za pogrešku odgovoran davatelj. Također ne prihvaćamo pakete s otkupninom.

Ukoliko se radi o robi koju nije moguće vratiti poštom sukladno cjeniku s ugovornim partnerom za pružanje usluga prijevoza, naplaćujemo troškove povrata robe. Također, ako smatrate da je trošak dostave previsok, kontaktirajte nas i zajedno ćemo pronaći rješenje.

Povrat proizvoda nije moguć u sljedećim slučajevima odn pružatelj ima pravo naplatiti odgovarajuću naknadu ako:

  • proizvod je korišten ili su vidljivi tragovi korištenja,
  • ako je pakiranje ili proizvod oštećen, prljav, nema originalnog pakiranja ili drugog potrebnog pribora,
  • na otvoreni sigurnosni pečat: npr. za softver, audio i video nosače,
  • proizvedeni proizvodi ili isporučeno po narudžbi.

Mogućnost povrata proizvoda nije namijenjena kupcu da testira proizvod 15 dana i potom ga vrati, već je samo jamstvo da, budući da niste mogli fizički vidjeti proizvod prije kupnje, ako vam se ne sviđa, može ga vratiti. Pažljivo otvorite ambalažu, pogledajte proizvod, ako Vam se ne sviđa pažljivo ga zapakirajte i vratite na našu adresu.

Lendava, 1. 6. 2023