Kod ugovora sklopljenih na daljinu, potrošač ima pravo u roku od 14 dana od primitka robe obavijestiti tvrtku da odustaje od ugovora, bez obrazloženja svoje odluke. Potrošač mora robu vratiti u roku od 14 dana od priopćene namjere odustajanja od ugovora. Jedini trošak koji potrošač tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je izravni trošak povrata robe.
U slučaju kupoprodajnog ugovora, raskidni rok iz prethodnog stavka počinje teći od dana kada:
U slučaju ugovora o pružanju usluga, odstupni rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći danom sklapanja ugovora.
U slučaju ugovora o opskrbi vodom, plinom ili električnom energijom, ako se isti ne prodaju u ograničenom obujmu ili određenoj količini, daljinskom grijanju ili digitalnom sadržaju koji nije snimljen na materijalnom mediju, raskid roka iz prvog stavka ovoga članka počinje teći danom sklapanja ugovora.
Osim ako se ugovorne strane drugačije ne dogovore, potrošač nema pravo odustati od ugovora iz stavka 1. ovoga članka kod ovih ugovora:
Pošaljite nam e-mail na info@bigboom.hr, u predmetu napišite “Povratak [broj narudžbe]”.
Ispunite dokument o povratu i priložite ga uz pošiljku zajedno s kopijom računa. Dokument možete pronaći OVDJE.
Proizvod koji se vraća mora biti nekorišten, neoštećen i u istoj količini. Također, proizvod je potrebno vratiti u originalnom pakiranju sa svim priručnicima i jamstvom. Uz povrat treba priložiti i kopiju računa.
U slučaju odustajanja od ugovora, tvrtka će vratiti sve primljene uplate odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora.
Društvo vraća primljene uplate potrošaču istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio, osim ako je potrošač izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove.
U slučaju kupoprodajnih ugovora, tvrtka može zadržati povrat primljenih uplata do zaprimanja povrata robe ili dok potrošač ne pruži dokaz da je robu poslao natrag, osim ako tvrtka ne nudi mogućnost prihvaćanja vraćene robe. .
Prilikom povrata proizvoda, dobavljač ne snosi troškove dostave, već kupac. Osim u slučajevima kada je za pogrešku odgovoran davatelj. Također ne prihvaćamo pakete s otkupninom.
Ukoliko se radi o robi koju nije moguće vratiti poštom sukladno cjeniku s ugovornim partnerom za pružanje usluga prijevoza, naplaćujemo troškove povrata robe. Također, ako smatrate da je trošak dostave previsok, kontaktirajte nas i zajedno ćemo pronaći rješenje.
Povrat proizvoda nije moguć u sljedećim slučajevima odn pružatelj ima pravo naplatiti odgovarajuću naknadu ako:
Mogućnost povrata proizvoda nije namijenjena kupcu da testira proizvod 15 dana i potom ga vrati, već je samo jamstvo da, budući da niste mogli fizički vidjeti proizvod prije kupnje, ako vam se ne sviđa, može ga vratiti. Pažljivo otvorite ambalažu, pogledajte proizvod, ako Vam se ne sviđa pažljivo ga zapakirajte i vratite na našu adresu.
Lendava, 1. 6. 2023