Uvjeti korištenja

BIGBOOM.hr je internetska trgovina kojom upravlja tvrtka AGRO LINDAU d.o.o., sa sjedištem u Ulici heroja Mohorja 11, 9220 Lendava, Slovenija, matični broj 3928462000, porezni broj: SI 60970731, u daljnjem tekstu „pružatelj“. Korištenjem web stranice pristajete na navedene uvjete, stoga je preporučljivo da ih pročitate. Ponuditelj zadržava pravo izmjene uvjeta na web stranici BIGBOOM.hr u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave. Opći uvjeti Internet trgovine www.bigboom.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot-UPB2), na temelju preporuka HGK i međunarodnih kodeksa za e-poslovanje.

1. Dostupnost informacija

Ponuditelj se obvezuje kupcu uvijek dati sljedeće podatke:

  • identitet tvrtke (naziv i sjedište tvrtke, matični broj),
  • kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
  • bitna svojstva robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje),
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web stranici mora biti dostupna u razumnom roku),
  • uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke),
  • sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno utvrđene, mora biti jasno da li su u njih uključeni porezi i troškovi prijevoza,
  • način plaćanja i dostave,
  • vremenska valjanost ponude,
  • rok u kojem je još moguće odstupiti od ugovora; osim toga, također o tome košta li i koliko kupca vraća proizvod,
  • potrebno je objasniti postupak reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.

2. Zaštita osobnih podataka

Internet trgovina BIGBOOM.hr jamči sigurnost osobnih podataka i s njima postupa u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Ni pod kojim uvjetima nećemo prosljeđivati ​​osobne podatke trećim stranama, odn neovlaštene osobe. Ponuditelj se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika.

Ponuditelj će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostale potrebne komunikacije.

3. Cijene

Sve cijene u BIGBOOM.hr internet trgovini izražene su u EUR i uključuju PDV. Cijene su podložne promjenama bez prethodne najave.

Cijene na artiklu su navedene kao redovna maloprodajna cijena.

Unatoč našim naporima da pružimo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podaci o cijeni budu netočni. U tom slučaju ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, ponuđač će kupcu omogućiti odustanak od kupnje, a ujedno će ponuđač kupcu ponuditi rješenje koje će biti obostrano zadovoljavajući.

Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu.

Od ovog trenutka uvjeti su fiksni i vrijede i za ponuđača i za kupca. Kupoprodajni ugovor (narudžba) pohranjuje se u sjedištu prodavatelja. Kupac mu može pristupiti u bilo kojem trenutku sa svojim korisničkim imenom i lozinkom.

4. Načini plaćanja

Internet trgovina BIGBOOM.hr nudi sljedeće načine plaćanja:

  • u gotovini prilikom preuzimanja pošiljke (trošak provizije prema cijeniku Hrvatske pošte),
  • prijenos na TRR prema ponudi odn predračun (avansno plaćanje),
  • plaćanje putem NestPay sustava plaćanja (platnim i kreditnim karticama).


Plaćanje na TRR poduzeća moguće je samo unaprijed kao akontacija. Davatelj koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja.

Plaćanje pouzećem (poštarina)

Poštanska provizija ili polog trošak je koji Hrvatska pošta naplaćuje samo pri plaćanju paketa s otkupninom (uplata uplatnice). Trošak provizije naplaćuje se prema poštanskom cjeniku koji ovisi o visini otkupnine.

Kako biste izbjegli poštarinu, preporučamo plaćanje “po predračunu”. Nema dodatnih troškova. Pošta vam samo dostavi paket.

Prilikom plaćanja pouzećem, može se naplatiti provizija od 1% od iznosa kupnje, ili najmanje 2 €.

5. Dostava

BIGBOOM.hr (pružatelj) nastoji isporučiti proizvode u obećanom roku. U većini slučajeva proizvode dostavlja Pošta Slovenije, ali zadržavamo pravo odabira druge dostavne službe ako se narudžba može izvršiti učinkovitije.

Dostava je potpuno sigurna i za sve kupnje moguća samo na adresu u Sloveniji. Ekspresna ili osobna dostava moguća je samo na području određenih gradova.

Rizik gubitka ili oštećenja otpremljene robe prelazi s dobavljača na kupca kada je roba fizički primljena ili kada je roba fizički primljena od strane treće strane koja nije prijevoznik i koju je kupac imenovao za tu svrhu. Ukoliko je kupac naručio prijevoz od prijevoznika kojeg ponuđač nije ponudio, rizik od uništenja ili oštećenja robe bez obzira na to prelazi na kupca nakon isporuke robe prijevozniku.

6. Datumi isporuke, trošak i vrijeme isporuke

Koliko brzo će vam naručena roba biti isporučena ovisi o mnogim čimbenicima. Ukoliko je naručena roba na zalihi, roba će biti otpremljena s naše strane u roku od 5-10 radnih dana. Ukoliko nijedan od naručenih proizvoda nemamo na zalihi, vaša pošiljka će biti otpremljena sljedeći radni dan kada proizvod bude zaprimljen na zalihi. Ukoliko proizvod trenutno nije na skladištu, kupca ćemo obavijestiti o roku isporuke.

Nakon primitka vaše narudžbe ili potvrde o uplati (*), krećemo s aktivnostima slanja odnosno pripreme vaše narudžbe. Primit ćete e-mail kada pošiljka bude spremna.

* prilikom odabira opcije plaćanja na naš transakcijski račun, aktivnosti na izvršenju naloga će se nastaviti nakon primitka informacije o priljevu sredstava na naš transakcijski račun.

Cijena dostave navedena je u obavijesti za svaki proizvod i uvijek je informativno prikazana te dodana u online košaricu, prije i prilikom naručivanja.

Cjenik dostave prema vrijednosti nabave:

  • trošak dostave za pojedini komad proizvoda: je 4,00 € s PDV-om.

Dostava se vrši radnim danom i subotom u jutarnjim satima do 12:00 sati na adresu koju unesete prilikom narudžbe.

Ukoliko niste kod kuće u trenutku dostave, kurir/dostavljač dostavne službe će ostaviti poruku na temelju koje ćete se dogovoriti o ponovnoj dostavi ili preuzimanju na najbližem preuzimanju.

7. Povrat proizvoda

Kod ugovora sklopljenih na daljinu, potrošač ima pravo u roku od 14 dana od primitka robe obavijestiti tvrtku da odustaje od ugovora, bez obrazloženja svoje odluke. Potrošač mora robu vratiti u roku od 14 dana od priopćene namjere odustajanja od ugovora. Jedini trošak koji potrošač tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je izravni trošak povrata robe.

U slučaju kupoprodajnog ugovora, raskidni rok iz prethodnog stavka počinje teći od dana kada:

  • potrošač ili treća strana osim prijevoznika koju je imenovao potrošač stječe stvarni posjed robe,
  • potrošač ili treća osoba osim prijevoznika koju imenuje potrošač stječe stvarni posjed zadnjeg komada robe ako je predmet ugovora više komada robe koje potrošač naruči u jednoj narudžbi,
  • potrošač ili treća osoba osim prijevoznika koju imenuje potrošač stječe stvarni posjed nad posljednjom pošiljkom ili komadom robe, ako se isporuka robe sastoji od više pošiljaka ili komada,
  • potrošač ili treća osoba osim prijevoznika koju imenuje potrošač stječe stvarni posjed prvog komada robe ako je isporuka robe redovita tijekom određenog razdoblja.

U slučaju ugovora o pružanju usluga, odstupni rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći danom sklapanja ugovora.

U slučaju ugovora o opskrbi vodom, plinom ili električnom energijom, ako se isti ne prodaju u ograničenom obujmu ili određenoj količini, daljinskom grijanju ili digitalnom sadržaju koji nije snimljen na materijalnom mediju, raskid roka iz prvog stavka ovoga članka počinje teći danom sklapanja ugovora.

Osim ako se ugovorne strane drugačije ne dogovore, potrošač nema pravo odustati od ugovora iz stavka 1. ovoga članka kod ovih ugovora:

  • o robi ili uslugama čija cijena ovisi o fluktuacijama na tržištima na koje društvo nema utjecaja, a koje mogu nastupiti tijekom roka za odustanak od ugovora;
  • o robi koja je proizvedena prema točnim uputama potrošača i prilagođena njegovim osobnim potrebama;
  • na robu koja je kvarljiva ili brzo ističe;
  • o pružanju usluga, ako tvrtka ispuni ugovor u cijelosti, a pružanje usluge je započelo na temelju izričitog prethodnog pristanka potrošača i uz privolu da gubi pravo na odustanak od ugovora kada ga tvrtka u cijelosti ispuni;
  • o isporuci zapečaćenih audio ili video zapisa i računalnih programa, ako je potrošač nakon isporuke otvorio sigurnosni pečat;
  • o isporuci novina, periodičnih publikacija ili časopisa, osim ugovora o pretplati za isporuku takvih publikacija;
  • o isporuci zapečaćene robe koja nije prikladna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je potrošač nakon dostave otvorio pečat;
  • o isporuci robe koja je zbog svoje prirode neodvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  • o opskrbi alkoholnim pićima čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja kupoprodajnog ugovora i koja se mogu isporučiti nakon 30 dana, a njihova stvarna vrijednost ovisi o tržišnim kolebanjima na koja tvrtka nema utjecaja;
  • sklopljene na javnim dražbama;
  • u kojem je potrošač izričito tražio posjet na kućnu adresu tvrtke radi obavljanja hitnog popravka ili održavanja. Ukoliko tvrtka prilikom takvog posjeta izvrši dodatne usluge koje potrošač nije izričito zahtijevao ili isporuči robu koja ne predstavlja zamjenske dijelove koji su prijeko potrebni za održavanje ili popravak, potrošač ima pravo odustati od ugovora za navedene dodatne usluge i dobra;
  • o smještaju koji nije namijenjen stalnom boravku, prijevozu robe, najmu vozila, pripremi i dostavi hrane ili uslugama slobodnog vremena, pri čemu se tvrtka obvezuje ispuniti svoju obvezu na određeni datum ili u određenom roku;
  • o isporuci digitalnog sadržaja koji nije isporučen na materijalnom nosaču podataka, ako je pružanje usluge započelo na temelju izričitog prethodnog pristanka potrošača i uz pristanak da time gubi pravo na odustanak od ugovora.

Kako mogu vratiti proizvod?

Pošaljite nam e-mail na info@bigboom.hr, u predmetu napišite “Povratak [broj narudžbe]”.

Ispunite dokument o povratu i priložite ga uz pošiljku zajedno s kopijom računa. Dokument možete pronaći OVDJE.

Proizvod koji se vraća mora biti nekorišten, neoštećen i u istoj količini. Također, proizvod je potrebno vratiti u originalnom pakiranju sa svim priručnicima i jamstvom. Uz povrat treba priložiti i kopiju računa.

U slučaju odustajanja od ugovora, tvrtka će vratiti sve primljene uplate odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora.

Društvo vraća primljene uplate potrošaču istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio, osim ako je potrošač izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove.

U slučaju kupoprodajnih ugovora, tvrtka može zadržati povrat primljenih uplata do zaprimanja povrata robe ili dok potrošač ne pruži dokaz da je robu poslao natrag, osim ako tvrtka ne nudi mogućnost prihvaćanja vraćene robe. .

Prilikom povrata proizvoda, dobavljač ne snosi troškove dostave, već kupac. Osim u slučajevima kada je za pogrešku odgovoran davatelj. Također ne prihvaćamo pakete s otkupninom.

Ukoliko se radi o robi koju nije moguće vratiti poštom sukladno cjeniku s ugovornim partnerom za pružanje usluga prijevoza, naplaćujemo troškove povrata robe. Također, ako smatrate da je trošak dostave previsok, kontaktirajte nas i zajedno ćemo pronaći rješenje.

Povrat proizvoda nije moguć u sljedećim slučajevima odn pružatelj ima pravo naplatiti odgovarajuću naknadu ako:

  • proizvod je korišten ili su vidljivi tragovi korištenja,
  • ako je pakiranje ili proizvod oštećen, prljav, nema originalnog pakiranja ili drugog potrebnog pribora,
  • na otvoreni sigurnosni pečat: npr. za softver, audio i video nosače,
  • proizvedeni proizvodi ili isporučeno po narudžbi.


Mogućnost povrata proizvoda nije namijenjena kupcu da testira proizvod 15 dana i potom ga vrati, već je samo jamstvo da, budući da niste mogli fizički vidjeti proizvod prije kupnje, ako vam se ne sviđa, može ga vratiti. Pažljivo otvorite ambalažu, pogledajte proizvod, ako Vam se ne sviđa pažljivo ga zapakirajte i vratite na našu adresu.

8. Činjenična pogreška

Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven.

U obavijesti o pogrešci potrošač mora pobliže opisati pogrešku i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl.

O nedostatku kupac može obavijestiti prodavatelja osobno, o čemu mu prodavatelj izdaje potvrdu, ili istu dostaviti u trgovinu u kojoj je artikal kupljen ili predstavniku prodavatelja s kojim je sklopio ugovor.

Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon isteka dvije godine od isporuke artikla.

Smatra se da je nedostatak na robi već postojao u trenutku isporuke ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke.

Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o pogrešci ima pravo zahtijevati od prodavatelja da:

otkloni nedostatak na robi ili vrati dio plaćenog iznosa razmjerno nedostatku ili zamijeni robu s nedostatkom novom, besprijekornom robom ili vrati plaćeni iznos.

U svakom slučaju, potrošač također ima pravo od prodavatelja zahtijevati naknadu štete, a posebice naknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i transporta proizvoda, koji nastanu kao posljedica ispunjenja obveza iz prethodnom stavu ovog člana.

Prava potrošača iz stavka 1. prestaju protekom dvije godine od dana kada je obavijestio prodavatelja o stvarnoj pogrešci.

9. Pritužbe i sporovi

Ponuditelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača.

U slučaju prigovora, sporova ili problema, kupac može kontaktirati ponuđača na broj telefona 031 397 791 ili 070 613 106 ili e-mailom na info@bigboom.hr. Prigovor se podnosi putem e-mail adrese info@bigboom.hr. Žalbeni postupak je povjerljiv.

Na sve prigovore pružatelj odgovara e-mailom ili telefonom u najkraćem mogućem roku iu okviru zakonskih obveza ovisno o vrsti prigovora.

Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nerazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga Davatelj ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe mirnim putem.

Ukoliko se spor ne može riješiti, za rješavanje spora nadležan je sud prema mjestu prebivališta potrošača.

Dana 14. studenoga 2015. godine stupio je na snagu Zakon o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (Ur. list RS, br. 81/2015; u daljnjem tekstu ZIsRPS). ZIsRPS uređuje izvansudsko rješavanje domaćih i prekograničnih sporova između trgovačkih društava i potrošača intervencijom nositelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova (u daljnjem tekstu: pružatelj IRPS).

Sukladno zakonskim normama Davatelj ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. .

Ponuditelj omogućuje online kupnju na području Republike Slovenije i objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS).

10. Pravna obavijest

Internetska trgovina BIGBOOM.hr i sve informacije, slike proizvoda i grafički prikazi prikazani na web stranici zaštićeni su Zakonom o autorskim pravima i ne smiju se reproducirati ili koristiti bez prethodnog pisanog dopuštenja. Zaštitni znakovi i logotipi priznatih tvrtki su u njihovom vlasništvu.

Podatke o pružatelju možete pronaći na stranici O nama gdje su navedeni svi kontakti za komunikaciju vezano uz sve članke uvjeta poslovanja.

Lendava, 3. 6. 2024